Focení makra bleskem

Odpovědět
aqualife
VIP
VIP
Jméno: Karel Zahrádka

Focení makra bleskem

Příspěvek od aqualife »

Dovolil bych si jeden námět. Vím že je to tady hodně proti bleskům. S tím, že blesk je spíše na škodu věci a když tak, tak se to musí sakra umět.
Nějak se mi v poslední době nedařilo, tak jsem dnes nasadil blesk a zkusil to, co jsem dělával dříve. Clonu 16-22,čas=délka záblesku.
Myslím, že fotka je pro účely zobrazení druhu vpořádku a stejně tak pro kvalitní tisk.
Přesto budu rád za upozornění na špatnosti které blesk přinesl a proč blesk raději ne.
Přílohy
_AUG4316 small.jpg
_AUG4322 small.jpg
Naposledy upravil(a) aqualife dne 04 srp 2017, 19:51, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk.N
VIP
VIP
Jméno: Zbyněk Nantl

Focení makra bleskem

Příspěvek od Zbyněk.N »

Karle, myslím že fotka jako taková není vůbec špadná ale ( nejsem odborník na makro ) přijde mi že by to chtělo to světlo blesku bylo více difuzní. Takhle to trošku aspoň podle mne působí jako pod lampou ve skleníku.
jurkovicovic
zkušený vzácný host
zkušený vzácný host
Jméno: Filip

Focení makra bleskem

Příspěvek od jurkovicovic »

Za mě blesk určitě ano. Dlouhou dobu jsem se mu v podstatě bránil, řikal jsem si na co mi bude, že ho nepotřebuju atď atď.
No od té doby co ho mám je to paráda. Dost mi pomáhá a v podstatě řeší situaci. Přestal jsem se trápit. Světla mám dost a taky se mi líbí WB.
Bíla je prostě bílá. Samozřejmě se nedá použít vždy, ale u makra bych se mu nebránil, spíš mi příjde jako nutnost.
Zřejmě to bude i tom to s stím světlem umět a né jen tak bezhlavě bleskat co to dá.
S bleskem jsem teď začal, takže k fotkám jen to, že by mi vadil ten odlsek.
makara
zkušený stálý
zkušený stálý
Jméno: Lubomir Novak

Focení makra bleskem

Příspěvek od makara »

Tak ako pise Zdenek .. blesk sa pouziva vela pri makro fotografii len musi byt viac difuzne
tu mas par inspiracii makro s bleskom
www.WildLifeBlog.eu Nikon Z6 / Z50 + Nikon 400mm F/2.8E FL + Nikon 300mm f/4E PF + Sigma 70-200mm F/2.8 Sport